Pod ta Alfin dragulj, ki je izdelan na osnovi dirkaške Alfe Romeo Tipo 33 (Autodelta), se je podpisal Franco Scaglione, prvič pa so ga predstavili 31. avgusta 1967 na dan dirke Formule 1 za veliko nagrado Italije v Monzi. Izdelanih je bilo 18 primerkov, za proizvodnjo pa je takrat poskrbelo podjetje Carrozzeria Marazzi. Alfo 33 Stradale je poganjal sredinsko nameščen dvolitrski V8 motor, ki je razvijal 172 kilovatov pri cestni verziji in 201 kW pri pri prej omenjeni dirkaški različici, motor pa je bil povezan s šeststopenjskim ročnim Colottijevim menjalnikom, ki je moč pošiljal na zadnji kolesni par.
Temu modelu in projektu 33 z dirkalnimi avtomobili, ki so znamki Alfa Romeo prinesli ogromno uspeha, se v zgodovinskem muzeju Alfa Romeo v Areseju poklanjajo z začasno razstavo, na kateri bodo v 33 okrakih predstavili svojo zgodovino in dosežene uspehe.